Sunrise

God morgon! Har precis skjutsat iväg min sambo till hans jobb. Jobbhelgen är igång för hans del. Vet inte om jag har sagt det att han har fått ett nytt jobb. Som kökschef ;) De är jätte kul för oss båda, mest för honom att han får börja jobba igen efter en lång vinter hemma och att han har jobb hela året och inte bara säsongsjobb som på golfresturangen. Tummen upp för det :) Jag får börja vänja mig igen att han inte är hemma lika ofta som förut ;) men snart är de min tur att var hemma. Nu längtar jag verkligen super mycket. Imorgon är de en månad kvar till det beräknade datumet. 

 

Jag har verkligen haft tur i första graviditeten. Jag har mått så bra, peppar peppar! Inget som har gjort ont, inte en sådan smärta som jag inte kan klara av, och jag har inte mått illa. Jag förberedde mig nog väldigt bra i början med alla hälsotips jag fick.

 

En riktigt fin soluppgång



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0