finns ingen rubrik

 

Får bli denna design ett tag nu ist.. även fast denna ser konstig ut. men bättre det än att allt blir fel..

 

Nu har de blivit så otroligt fel i mina koder här på bloggen. Vet inte vad som är fel eller hur det kan ha blivit så.. Helt sjukt att det visas olika o olika webbläsare. Jag ska försöka ta i tu med koderna och se vad som är fel.

 

Första sidan ser ok ut. Men om man ska läsa senare inlägg finns dom inte alls. Inte hos mig ialf. Hoppas ni har överseende med detta så ska jag försöka fixa den här skiten snart.. Kanske är dags att byta bloggdomän.

 

Finns de någon som är bra på koder så är jag riktigt tacksam mot hjälp..

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0