The Day

Hej på er!

De är Dagen med stort D. Får se om de händer något, men det tror varken jag eller min sambo. Vi båda tippar till helgen och de är många av vänner och familj som också tror det.

De är synd att man inte kan göra något för att få allt att komma igång. Jag har fått några bra tips, att gå ut på en promenad, tvätta fönsterna, kratta löv. Men nejdå. Hon trivs helt enkelt för bra där inne i varma magen ;)

 

Nu tar vi verkligen en dag i taget. Jag hade planerat in massvis med sysslor jag skulle göra men de börjar ta slut nu..  Jag har rensat i varje hörn och skrymsle känns de som. Så något mer kan jag säkert komma på.

Varför inte mina kära skor. Slängt och sorterat i lådor, höst/vinter och vår/sommar. Jag hade väldigt mkt mer skor än vad jag trodde.. men oftast så är det la så.. 27 par ojdå… mamma jag hoppas du missade den meningen  ;)  De är lite kul att man har så många skor som inte används så Knappen nästa för dem.. Det återstår bara att min kära sambo tar tag i alla hans skor ;)  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0