Kupong

Hej på er! Måndag och ny vecka. Denna vecka är speciell för oss. Idag är Molly 4 veckor och på onsdag fyller hon en månad. Det måste ju firas med tårta!

 

I helgen var vi och besökte mina päron, åkte även på besök hos min mormor och morfar men Molly sov hela vägen dit under besöket och vägen hem. Vaknade till när vi skulle åka för att ge ett leende o sedan somna om. Hon ville inte alls vara social. Vi ska hem om två veckor igen då morfar fyller 90 o då får hon vara mer vaken tycker jag..  

 

I förra veckan var vi och shoppade för första gången och de gick bra. Dels skulle jag köpa lite amningskläder och en ny BH. De är så tråkigt att de inte finns snygga amningskläder, de plagg som jag har hittat har bara varit enkla trikåtoppar. Så de har blivit att jag kör på skjortor. Får bli lite business woman nu. Åh tackar vet jag rabattkuponger.. behöver jag säga mer?! ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0