23-12-14

Dags för min sambos tradition att gå in i vår familj! Att spela Bingolotto! Har nog inte spelat Bingolotto på 15 år :) haha gammal man lät! Men jätte kul :) 

Åh imorgon är de JULAFTON 🎅🌲
Vill bara sova så jag kan vakna o öppna alla paketen 😜😃 hihi 
Däremot skulle jag behöva sova, jobbade natt för första gången i mitt liv, gick bra men mellan 4-6 var verkligen en jobbig tid! Sååå trött! 
Sen hem o sova några timmar för att åka till Gekås! En bra dag att gå på, inte alls mycket folk helt lagom o vi hade vår lilla lista att gå efter o så kommer det alltid lite extra ner i vagnen! 
Vi åker dit allt för sällan, de får vi ändra på till nästa år! 
XOXO





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0