Easter Bunny

God morgon God morgon! Uppe med tuppen. Hoppas mina läsare har de bra?

Denna helg är det Jonas lediga helg, så idag ska vi först åka till en barnloppis. Sen vidare till hans päron för lite våffellunch ;) sen hade vi tänkte att åka till Frölunda torg och strosa runt där.

 

När jag var där sist så hittade jag två super härliga affärer. En var Nille, heminredningsbutik till värdiga priser, och att de har pynt till årets alla högtider. Sist så fick en påskhare följa med mig hem. Kan nog bli en kompis till haren som får följa med denna gång! Nille hade lite mer av det stilrena pyntet  än de gamla vanliga gula kycklingar alla har.

 

Den andra butiken var IEMS. Heminredning även där men de hade produkter från Derriere La Porte till bra priser.  Så vi får se idag vad som hängs med hem.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0