Blommor och tårta

God morgon! En underbar vårsol lyser in genom fönsterna, vill inte riktigt kolla på termometern än.. Det kommer kanske förstöra om de är minusgrader ute igen… Får tänka att våren och värmen är på gäng. Läste i tidningen att hela april skulle bli minus och kallt. VART ÄR VÅREN!!!!

 

Igår hade jag min sista arbetsdag, blev avtackad med blomma och tårta. Personalen ville även att jag skulle komma ner någon mer dag så skulle de ha en knappen ala babyshower :)  Kommer nog bli spännande!

 

I veckan var jag och hämtade ut min Sambos present som han hade fått ifrån sina päron. Den efterlängtade systemkameran är nu hemma. Så jag hoppas på mer inlägg ifrån min del.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0