Välkommen 28+3

God morgon! Jag välkomnar mamma livet redan nu, kommer jag alltid att vakna så här tidigt kl 7? Säkert men de gör inte mig något, tycker de är mysigt, tänder lite ljus, dricka kaffe och bara tare lugnt. Ännu bättre sen när jag kan ligga o mysa med skrutten.

 

Jag vet att jag har varit jätte dålig med att uppdatera men ni får ha tålamod, ibland kommer de in bra inlägg och ibland lite mindre kanske ;) Dels har jag fått heltidsjobb nu hela januari ut och även februari så de är super kul för mig, men de gör också att bloggen kommer lite i kläm.

 

Jag o lilla magen mår super bra, hon växer så mycket och rör på sig så otroligt mycket just nu, ibland kan de göra ont men de är mest härligt att veta att hon har de bra där inne ;) I veckan som var så åkte vi till MVC och fick lyssna på hjärtat ännu en gång, helt underbart att höra de där snabba dunken som är helt normalt för en liten. Barnmorskan sa att jag följer kurvan jätte bra, och de var väldigt skönt att höra. Vi har även bokat in oss på mammagrupp. Så då kanske jag får något att blogga om ;)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0