Fyndhelg

God morgon alla pigga o glada!

 

De är redan söndag och ännu en vecka har gått, de går riktigt fort detta år.

Helgen har varit riktigt bra, I fredags efter jobbet tog jag en sväng på stan med pojken och jag hittade mycket fina saker, har nog inte shoppa så mycket på länge ;)

De som jag blev allra mest glad över var att jag hittade min efterlängtade morgonrock på hemtex på rea och att den fanns kvar till mig. Måste få skryta lite ;) att till ordinarie pris var 499:- rea pris 149:- ytterligare 30% på reapriset så jag betalade 44,50:- för den, synd att de inte fanns fler ;) hihi Snacka om fynd.

 

Åh i går var vi på IKEA för att köpa en lampkrans så vi frågar när vi kommer till lampavdelningen. Då svarar hon att den ska utgå ifrån sortimentet och att hon la ner 4 st till fyndlagret i torsdags, vi båda tänkte shit och sprang nästan ner dit och jag såg kartongen på väggen och gick med raka steg dit. Som tur så fanns de två kvar. Priset som vi såg var 249:- tyckte vi var helt ok då den skulle kostat 499:- När vi slår in den så står priset 129:- snacka om ett fynd till.. Katching!! 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0