Rad tre

God morgon! 

Som jag berättade tidigare så skulle jag och Jonas gå o se musikalen Chess. Åh den var precis lika bra som den jag såg 2003 med Tommy Körberg och Helen Sjöholm. Fast kanske snäppet bättre, denna var mycket mer modernare i kläder och scenspråket. Kände igen många scener men några var nya och de tyckte jag var bra. De roligaste var att lillskrutten verkligen hängde med i sångerna, för när de var höga toner så sparkade hon verkligen. Åh när alla applåderade i slutet så kändes de som hon gjorde det med för sparkarna kom så ofta och på samma ställe ;) Försökte lägga kavajen över magen men hon hörde nog ljudet ändå.   

Efter föreställningen så hade vi ett rum som väntade på oss. Så på fredagsmorgonen åt vi Hotellfrukost i mänger och nu märker jag verkligen att jag äter för 2..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0