Besök på BB

Hej!! Vilken vecka! Riktigt skönt att det är helg snart. Detta är första dagen jag bara kan få åka hem och tare lugnt. I måndags åkte vi till Föräldrar träffen, i tisdags ner till BB och i onsdags var jag ute och åt med Anni på Jeansens. Riktigt trevliga dagar, men de tar på krafterna.

 

Att få åka och besöka BB var super. Dels så hittar vi dit nu!! De är nog de första. Sen fick vi se hur dom olika rummet på BB och förlossningen såg ut. Spa avdelningen var helt underbar, de ska jag nog boka in, kunna ligga i bubbelbad och lyssna på musik och försöka slappna av.

Sen hade de två olika rum, förlossningsrum och familjerum. Har man bokat in familjerum får man flytta över dit när barnet är fött annars får man vara kvar i det andra rummet.  Jag och Jonas sa direkt att vi ville boka in det. För det är skönare för Jonas att kunna sova i en säng bredvid mig och med barnet plus att man också fick mat med på den rumsbokningen.

 

Att gå där inne på förlossningen och att vi såg några pappor komma med deras nyfödda barn och höra barnskrik så längtar vi ännu mer tills vår lilla skrutt kommer.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0