Hallbröd

Hej på er!! Äntligen fredag och snart är det dags för fredagsmys för mig och pojken :)

 

Idag efter jobbet åkte vi till babyproffs för att bestämma färg och mönster till alla vagn delar. Vi hittade tre olika som vi båda tyckte om så vi tar nog dessa och delar upp på de olika delarna. Lite synd att de är 2 månaders väntetid. Väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge :)

 

Vet ni vad jag hittade?? Mitt underbara knäckebröd som jag köpte förut till julen och jag hade ingen aning om

vad de heter men kände igen etiketten och när vi kom hem och öppnade så var de rätt. NI måste testa det. Huur gått som helst. Med bara smör eller med lite ost på.

 

.
 


Kommentarer
Älsklingen

Det var jätte gott puss puss

2012-11-09 @ 18:02:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0