Dubbelvinst

Vi har äntligen beställt vår vagn till lillen nu i veckan. Känns riktig skönt att ha de gjort. De tar 2 månader i leverans. Vi har även lite kvar i barnrummet att göra. En hylla och skötbord ska inskaffas. Fick reda på idag att vi får en bokhylla ifrån syster. Så då slapp vi tänka på det mer ;)

 

I veckan var vi hos MVC igen och fick kolla på lillen. Så himla häftigt och så fort vi började så vinkade h*n till oss. Vi fick allt en liten tår i ögat. Nu såg man mer hur h*n växer där inne, såg lilla nästippen, ögonhålorna och hur munnen rörde på sig. Helt underbart. Vi ska dit snart igen och då får vi lyssna på hjärtat.

 

Under en längre tid nu har jag varit med i undersökningar och för varje man svarar så får man vissa poäng, som jag nu använd mig av för att köpa trisslotter. Testade via webben och de gick riktigt bra, poängen räckte först till 6st, och av dem så vann jag på 4st. Vilken tur!! Kanske ska ta och köpa lotter i butik som jag kan byta ut till pengar nu när jag vinner så mycket ;) Kolla bara på denna!! Dubbelvinst.

.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0