5 nov

Hej hopp! Hoppas mina läsare har de bra trots mina dåliga uppdateringar. Har varit så trött den senaste tiden men nu har de äntligen vänt. Har bara åkt på en förkylning nu och de är hur jobbigt som helst. Skulle vilja kunna byta näsa ibland.. men de går ju inte.

 

Vad som har hänt här hemma är att vi har som smått börjat lägga undan mina textila saker och alla mängdvis med tyger som jag hade har får bosätta sig nere i garaget så vårt kära barn kan få ett eget rum. Det börjar sakta men säkert bli klart. Vi väntar på några saker till.

 

Tyvärr så har min kära kamera tagit sitt liv och inte vill vara med längre. Så vi har börjat letar efter en systemkamera.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0