Nu är de dags igen!

Ojoj OJ vad jag inte har uppdaterat på länge här! Sorry men har verkligen inte någon inspiration, tänker varje kväll att jag ska blogga men sen kommer jag inte på något att skriva. Känns inte som jag gör något annat utav de vanliga, samma gamla tråkiga :P haha nee men den senaste tiden så har jag jobbat väldigt mycket, och de har tagit på krafterna så är super trött och vill bara gosa med min man som också har börjat med jobbet ordentligt nu och vi ses inte alls lika mycket så passar på när tiden finns ♥
Vi har även fixat till väldigt mycket här hemma. Nu ser de snart ut som vi båda bor här ;) (jag har väldigt mycket saker men rensar och rensar).. Vi har sålt av soffbordet och vi fick ett nytt i förlovningspresent av mina päron, fick ett bidrag till trädgårdsmöbler av Jonas föräldrar. Så har vi införskaffat oss lite annat smått och gott till huset. Lovar att ta bilder när vi har fått upp de mesta :)

De bästa med att de har blivit varmt och soligt är att det underbaraste och bästa glass Cafét har öppnat igen. Vi var där och tog den första sommar glassen med mina päron som kom ner i helgen. Pappa tog After Eight, jag och Jonas tog banana split med mjukglass och mamma tog de gamla vanliga tre kulor :) och dessa glassmenyer för endas 59 kr, tycker jag är ett bra pris.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0