Eagle

Hej!! Fredag och jag är ledig :) wiii har varit ledig nästan hela veckan. Skit tråkigt men kul när de har varit fint väder, kunna ligga på stranden och pressa lite.. Men nästa vecka har jag jobb hela veckan super skönt så hoppas de vänder sig nu. Snart ska jag ta och åka in till götet för att vara barnvakt åt min systerson :) super kul inte sätt honom sen påsk nu.
Imorgon kommer bli en spännande dag :) Älskling kommer ha en massa överraskningar till mig :D Får uppdatara längs vägen och se vad han har hittat på :)

Måste bara visa ett halsband jag köpte häromdan, super snygg och jag har letat efter ett sådant hur länge som helst!!!! De är grymt snyggt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0