5 maj 2012 blir att minnas

Hej!!!  Som ni ser på förra inlägget så förlovade vi oss igår ♥ Dagen var helt perfekt!!
Först tar han med mig till hans jobb för han har en kollega som är utbildad massör. Så jag får en helkropps massage och hon tar bort knutar i ryggen. Kände mig som en ny människa efter det. Helt underbart :)

Efter det tar han med mig till mitt barndomsställe som jag alltid tillbringade nästan 10 somrar på typ. Så vi gick ner till stranden och sen gick vi upp på berget som vi barn alltid gick över för att köpa godis och tittade på solnedgången!  Synd att de blåste så grymt mycket annars kunde vi sitta mer vid havet men vi fick hitta en plats i lä och vi med oss en liten picknickkorg! Satt vi där och drack kaffe och åt lite choklad. Åh så sa J att han hade en liten present till mig och tog fram en liten ask och gick ner på knä och frågade om jag ville förlova mig med honom :D och jag sa JA! Hihi!
När vi ändå var där i närheten så gick vi förbi våran stuga som vi bodde i på somrarna.  Att jag kommer ihåg genvägen efter typ 8 år var lite kul. De såg precis lika dant ut som när vi bodde där :) hiih.

På kvällen åkte vi in till Esters och firade med champagne och en underbar middag med oxfilé och klyftpotatis med rödvinssås och smörstekta champinjoner. Efter middagen gick vi vidare till Tio-peppe där en polare till Jonas spelade piano så de var en mycket trevlig kväll!! ♥♥♥











Kommentarer
Kerstin

Härliga Vallersviks-bilder - och ännu ett GRATTIS till förlovningen ♥

2012-05-06 @ 13:41:13
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0