Three Roses

Hej hej! Hoppas ni har de bra även fast jag är sämst just nu på att uppdatera. Ska verkligen försöka att bättra mig på det. De har varit jobb för mig hela veckan lång. Super kul , 4 dagar på hantverken och 1 dag i butiken :) men hörrni det är verkligen vår nu. Vi har sett krokus på jobbet och hemma i trädgården :) Helt underbart, våren kom hit NU!!!!!

På tal om blommor så hade min älskling en överraskning till mig när jag kom hem, en bukett med tre rosor hihi visst är han söt, sånt uppskattar en kvinna verkligen. Att ens man köper blommor utan någon anledning :) I love my man



Kommentarer
Pappa

Va gulliga ni är.Kram

2012-03-16 @ 17:32:38
Anonym

2012-03-16 @ 17:33:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0