Natural

God morgon god middag :) Tipp topp idag, fint väder och allt är super skönt plus att jag är ledig :) ihih super duper kul. De är löning idag med, så har precis spenderat massor på olika räkningar, dels diggar jag mig själv att jag hade en Mobil räkning på 183 kr de gillar jag starkt :) hihi


Idag ska jag och babe till hans restaurang och äta. Sedan bär det av in till Götet och spendera ännu mer pengar ;P nee jag skojar de ska jag verkligen inte göra (har saker att spara till), vi ska bara gå o strosa runt i de fina vädret.

Visst har jag en snygg pose när jag ska fotografera?! ;P



Kommentarer
Angie

HAHAHA!

2012-04-06 @ 13:18:01
URL: http://kidsvensk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0