Halv 8 hos mig

God morgon god morgon! Hoppas mina underbara läsare har de bra? Vilket tråkigt väder de är idag :/ Blött och grått. Usch inget kul alls. Tur att jag ska vara inne hela dagen och städa då, tänkte att jag skulle ta hela helgen till att stor städa allt som finns, rensa och sortera ut lite. Finns säkert mycket kläder som ska bort.

Igår blev vi bortbjudna till Ingelen (Jonas chef) vi hade dem hos oss förra veckan så sa vi att vi skulle kommer till henne i morgon och nästa vecka ska vi till Linda (andra chefen) blir typ som ”halv 8 hos mig” :) se om jag får den sista helgen, undra vad man ska laga till tre otroliga kockar :S kan bli svårt ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0