Tyrolehatt

God morgon! Vi vaknade inte alls för så länge sen så himla skönt att få sova ut..  Så nu är vi båda pigga och alerta för dagens städning :S :) medans babe ska städa så monterat jag ihop våra ute möbler som vi köpte för ett tag sen och eftersom de ska oljas in så passar de perfekt att göra det idag.

Gårdagen var super kul, vi åkte massor men tyvärr inte Atmosfear, vi hade åkt flumride och jag blev verkligen hur blöt som helst, och de var inte direkt något torkar väder, blåste kallt så jag blev kall och frusen.  Men vi åkte mycket annat roligt, Jukebox som är en klassiker, men de har ju bytt bilarna och de är inte alls lika snygga som dem gamla, en miss tycker jag.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0