Strawberries

Tjoho!! Här sitter jag och äter jordgubbar med havrefras och mjölk. Kan de bli godare?! :) Jag väntar på att mammsen och min syster Emma med lill tjejen som ska komma.

 

Idag jobbade jag på Löftadalen.. Äntligen :) hihi en lugnt dag att börja på, fick gå igenom inför imorgon då jag är själv. Blev inte så mycket ändå, några gäster som går och några som kommer. Denna vecka har jag jobbat Måndag till söndag så är rätt seg. Himla tur att jag är ledig på måndag så kan jag sova lite längre. Jag och älskligen ska in till götet och shoppa lite, han behöver kläder och jag en ny telefon, min har blivit super seg. Vaa?? Ska jag inte shoppa kläder!!! Tss skulle inte förvåna mig om jag kommer hem med något plagg.

 



Kommentarer
Anders

Jag längtar till er. Ses i morgon. Kram pappa.

2012-06-29 @ 20:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0