Midsommar 2012

God morgon God morgon! Vilken helg.. hoppas ni har haft en toppen helg? Tyvärr fanns de ingen teckning där jag var och på vägen dit funkade inte blogg appen..  
 

De är riktigt skönt att vara hemma igen.  Jag kände mig lite som babes in the wilderness ;) hihi Men gick bra. Alla var jätte trevligta och vi hade kul, och vi åt gott. På lördagen spelade vi kubb med norrmännen som verkligen tog de på blodigt allvar. De förstod inte riktigt att jag kunde kasta med båda händerna för när man ska slå ner kungen så ska man slå den med fel hand. Men jag har ingen fel hand. Så de tyckte la att vi fuskade då. Men vi vann ändå inte så varför klaga :)  

Riktigt skönt att vakna upp i sin egna säng och helt tyst ;P hade säkert 6 st som snarkade i kör den natten men tur hade jag med mig hörlurarna som var i hela natten med musik.  

Idag blir det en riktigt slappar dag. Vi orkar nog inte göra mycket mer!!!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0