Manikyr

Halloj :) hoppas ni ha bra?! Sitter på jobbet och har lite lunchrast.
Igår var jag så grymt trött när jag kom hem och jag fick bara vara hemma i ca 2h för sen var de att åka iväg igen så de jag hann med var att äta och sova. Hade en tid hos Nizella för att fixa mina naglar, riktigt duktig tjej och inte alls dyrt. Så nu har jag fin fina :)

Idag är de första turen i bilen :) ska övningsköra med Malin.. äntligen :) hoppas de går bra :) nu jäklar ska jag få körkortet. Har inte kört något sen jag var 16 och de är ju 7 år sen så de är ju ett tag.

Bild:google.se



Kommentarer
Kerstin

LYCKA TILL med körkortet!

/moster Kerstin

2012-06-14 @ 17:31:17
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0