makeup case

För dom har tagit studenten för dom har tagit studenten…. Vad många stundetvagnar de är som åker varje år här. Och de skriker och är galna, men de är som sagt bara studenten 1 gång i sitt liv så varför inte bara crazya till det :)
Idag var jag på ett nytt ställe som är super nice. Samma sysselsättningar som på butikstället jag brukar vara på men ingen affär om man säger som så :) måste bara berätta det att precis innan jag skulle gå hem så såg jag detta skrin/väska på bordet och bara skrek av lycka, så länge som jag letat efter ett så ska jag ha detta!!! De var försäg smink i men de behöver jag ju inte använda huvudsaken är att jag har väskan ;P Så de var ingen tvekan om att den fick följa med mig hem :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0