Lea knitted tunic

Tjoho!!! Hoppas ni har de bra?!

Själv har jag det toppen nu när solen äntligen tittade fram men man ska la inte vara allt för glad. Känns som de kanske kommer vända men de hoppas jag verkligen inte på vill ha varmt och soligt på midsommar nu när man äntligen ska fira den på riktigt på flera år :) Dom senaste 7 åren har jag friat med päron och moster m familj, men ska absolut inte klaga :) De var riktigt trevligt vi åkte ut till en och samma plats och grillade. För att komma dit var vi tvungna att gå igenom en fårahage och jag och mamma var riktigt rädda att fåren och baggen skulle komma. Hahah vilka minnen :)

Men inte i år, Nee då ska jag fira med min älskade man och hans familj och släkt. Vi ska åka ut till ett ställe som heter Smitten, har aldrig varit där men har hört att dom dagarna är verkligen minnesvärda. De grillas och dricks och dansar rund midsommarstång (tror jag) och tydligen så har dom en kubb turnering mellan dom och norrmännen som bor i närheten och de är ett tema varje år. Förra året var de glitter och glamour.. Fatta va kul :) Sjukt annorlunda emot mina midsomrar nere vid hamnen i stan med massor med folk…. (innan jag firade med familjen)


Klickade hem några klänningar från Gina Tricot i helgen. Fick dom idag, sjukt snygga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0