Ett kap

Halloj :) Hemma igen efter ännu en arbetsdag :) de går bra för mig när de gäller jobb, har jobb varje dag på dagligverksamheten nu och sen den  1 juli börjar jag som konferensvärdinna på Löftadale för 4e året.  Kommer bli toppen även detta år :)

I väntan på bussen tog jag självklart en tripp in till mässan och gick in på H&M, de första jag såg var SALE skyltar i taket och drog mig dit direkt och hittade en sommar skinnjacka för 150 istället för 399 ett mycket bra kap tycker jag :) även en söt lite väska till mobilen för 10 kr. Självklart rosa, fanns även i svart kanske ska köpa de till pojken.. Tänk vad mycket man kan hitta på rean. Gick även in på Gina och såg att de är grymt mycket kläder där just nu men jag letade efter en kjol som är slut i butik och även på hemsidan, what to do?










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0