Bokat & Klart

Heeej!! :) Nu är de bara en till jobbdag sen är de lite långledigt :) Grymt skönt!!!


Imorgon kommer Malin hit med killen och vi ska köra lite här så jag får känna på trafiken lite mer, så håller borta nu hihi. Har även bokat in mina körlektioner och teorilektioner hos trafikskolan, så nu är det bara för mig och Malin att köra som bara den till augusti och sen kör jag med läraren. Men ska ändå fortsätta köra med Malin så man får riktigt mycket träning :) Så hoppas jag att jag snart har körkortet i handen :) Faan va nice de kommer kännas, längtar verkligen nu!!! De är verkligen på tiden att fixa ett nu..  BTW de känns som om många bloggare har börjat övningsköra nu :) lite kul. De kanske smittas..





Kommentarer
Angie

Det kommer att gå bra! :D

2012-06-20 @ 19:04:57
URL: http://kidsvensk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0