79 kr

God morgon! Sitter på bussen på väg in till jobbet och är hur trött som helst skulle hellre vilja ligga kvar och sova i min varma goa säng :)

Igår var jag hos tandläkaren. Och de gick super bra inga hål och jätte fina tänder och tandkött :) gick även med i ???? (kom inte ihåg vad de heter) men att man delar upp betalningen på ett år och då slipper men få en chocksumma på 600-900 kr eller ännu mer, så nu betala jag endast 79 kr i månaden och slipper de stora kostnader. Om du inte har de så gör de du! De är verkligen värt det, iallafall om du är ung (+äldre) och kanske inte vill lägga tråkiga tandläk utgifter.
Fick även en goodiebag med mig som tack :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0