vart går gränsen?

Hej hallå på er!! Hoppas ni har de bra :)

 

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Här finns de inga lediga helger inte men snart så ska jag få vara ledig. Första helgen i August ska jag och babe ner till Malmö och ha en liten minisemester. Syster har namngivning för lilltjejen så dit ska vi och självklart tar vi en tripp till Köpenhamn.

 

Åh jag var inne på nelly.com förut och de finns så grymt mycket snygga kläder där! Måste nog ta och klicka hem några snart.  Tänk om man kunde varit lite kortare kunde jag ha haft dessa ursnygga klackskor. Eller vad tycker ni, vart går ”gränsen” för klackskor? hur lång/kort ska man vara?

 

 



Kommentarer
Frida

Hej!
Jag tycker inte alls de ska finnas någon "gräns" för klackskor. De är fint med långa människor som har klackskor. men visst de blir längre från mägnden. men är man säker i sin gång och framförallt sig själv så gör de inget om man är 170-190 cm och har klackskor.

2012-07-22 @ 19:30:25
Ida

Håller med Frida.
Jag är själv 182 och jag har klackskor kanske inte dom som har 14 cm men har 8cm max.
Men jag har också många långa vänner så då är de enklare.

2012-07-22 @ 19:43:57
Carin

Sv: va kul att ni tycker så :)

2012-07-23 @ 14:25:10
URL: http://thaalins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0