Fira med Prinsesstårta

Hej hallå alla stekare!! Ligger ni ute och pressar så fort solen kommer fram? De gör jag :) därför är de så tyst här på bloggen. Men jag har sagt de förut och säger de igen jag ska försöka bli bättre!

 

I torsdags kom mina päron ner igen.. och de har både badat och solat medans jag och Jonas har jobbat men denna helg blev jag ledig, super skönt :) Så igår var vi hos syster Zara i deras nya lya och även syster Emma var där, så vi firade våra namnsdagar tillsammans. Zara och Emma hade förra vecka då de var fruntimmersveckan  och jag har namnsdag nästa torsdag.  De är så vi gör i vår familj! Jag gillar´t

 

Idag ska vi in till mässan och freeport och shoppa lite, dels ska jag byta telefon sen vad de blir för något som får följa med mig hem, de vet jag inte riktigt än! :) Sen på freeport finns det en hemma butik som jag älskar, farligt att gå in dit…..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0