4 juli

Tjoho!! Vem vill sitta inne när de är sånt underbart väder ?! Inte jag, har varit ute så mycket som jag har kunnat. Hela helgen har jag jobbat på löfta och haft huset fullt av familjen :) har varit riktigt roligt att ha dom på besök. Mina underbara syskonbarn fick också hälsa på, de är allt för goa dom små liven.

 

Igår låg jag i sängen hela dagen, mådde inte alls bra, ont i rygg och ben och en riktig halsbränna, tur så var det inget långvarigt är bara lite hes nu. Imorgon blir det Ullared med min underbara älskling. Se hur mycket vi kommer hem med!

 

BTW är de någon som vet något om blogg.se appen?? Den verkar inte funka alls :S hjälp något?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0