Trettondagen

Cha Cha!! Hoppas mina bloggläsare har de bra?! Jag har de toppen, har precis gjort iordning mig och mina päron och älsklingen har åkt. Mamma och Pappa skulle vidare till Zara och älskligen ska till Göteborg och hämta vår bar som jag har berättat om. Ska bli jätte kul att få den, men saken är den kommer den få plats :S vi får se vart vi ska ställa den. 


Igår hade vi en riktig mysig kväll på Lilla London, åt super gott. Tog självklart plankstek de bästa som finns och till efterrätt tog vi lite blandat, men jag och mamma beställde in Gino. Frukt som är gratinerat med vit choklad och som serveras varmt och med en glasskula till. Hur gott som helt :)


Var helt underbart väder igår och vi tog en härlig promenad på stranden i solskenet :)
 









Kommentarer
Kerstin

Fina bilder, Carin! Det måste vara underbart att bo så nära havet. Förstår att du hade en mysig födelsedag igår.

Kram

2012-01-07 @ 14:59:49
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0