En Gino till tack

God morgon! Hoppas mina underbara läsare har haft en bra fredagskväll?! Min var toppen, efter jobbet åker jag och pojkvännen och handlar sen lagar vi mat, fläskfilé, pommes och bea sås :) hihi super duper gott, sen åt vi Gino till efterrätt :) Varm frukt, toppad med vit choklad serveras med glass, åh va gott de var.  De finns massor frukt över så ska nog göra de i kväll med, fast utan kiwi till mig, fick utslag av de så då tål jag inte de.


Idag ska vi åka in till Göteborg och strosa runt på stan, ska kolla lite på H&M och lite annat smått o gott. Babe får peka ut en present han vill ha, men jag har redan en idé men varför inte ge två ;) ihih

Årets första snö har kommit med ;P ihih kom lite sent skulle kommit över jul ist.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0