En bra dag

Hallojsan!! Vinterkylan verkar hålla i sig. Jag tycker de är lite kul, men jag är nog ensam om att tycka det :) Men längtar väldigt mkt till sommaren och värmen. Funderar lite om jag ska kolla in solarium i närheten och se om de finns något trevligt och till bra pris. Alltid skönt att få koppla av i ett solarium med värmen och bli lite brun ;P hihi


Jobbade idag med, men fick vara på verkstan idag för de andra hade planeringsdag, så har fått åka runt på olika ställen och hämtat och lämnat saker, riktigt bra när man är timvikarie för om jag får jobb på andra ställen vet jag vart dom ligger och vad de gör. En riktigt bra dag med mycket skratt och dagen har gått riktigt fort. De gillar vi. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0