Vilken dag!!

Hej hej!! Hoppas mina underbara läsare har de bra?! Jag har de toppen och kom hem för ett litet tag sen.


Hihi måste berätta min dag i går. Vilken dag!! Började med akuten.. Lilla älsklingen är lite klumpig på träningen i torsdags kväll och knäcker till foten så vi får åka in på morgonen och kolla upp va de är. Får reda på att de är en sena som har fått en riktigt smäll så han får kryckor och åka hem som tur va.. Dom sa att de kunde vara ett ben som gott av och att han skulle få gå med en skena på foten i 4 veckor, kändes inte så kul.. Så himla tur att de inte var det.


Så vi åker in till Göteborg som planerat. Fick fixa till oss lite snabbt inne på toaletten och som tur så är man tjej och är alltid förberedd :) packade ner kläder och smink i en väldans fart på morgonen.
Så vi börjar med klippning på ansa som är den bästa hårsalongen, har aldrig blivit så nöjd som då. Kommer besökas igen de är jag väldigt säker på..
Därefter åker vi in till stan och shoppar lite, hittade mina favorit jeans inne på Gina (mina börjar bli riktigt slitna) och provar, då har jag gått ner två byxstorlekar, så de blev en härligt överraskning..
Kvällen avslutas med en underbar middag på La Gondola och självklart blev det plankstek med bea sås :) underbart gott. Sen bussen hem i snöväder. Ville verkligen ha körkort den kvällen åh nej jag har inte de.. än. De var min dag de.


Hur var eran alla hjärtans dag –dag  



I mitt långa inlägg vill jag skicka en stor tanke till en underbar människa som gick bort för några dagar sen. Jag har väldigt många bra minnen med dig och kommer alltid minnas dig som en go och rolig man.. Gustav, du kommer vara saknad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0