Heaven 23

Cha Cha! Hoppas mina sötisar har de bra! :) Jag har de toppen, mår väldigt bra även fast vi hade värsta festen igår, huur kul som helst. Först var vi hemma hos mig o Jonas sen drog vi vidare till Göteborg och åkte upp till Heaven 23 i Gothia Tower:) jätte fint och vilken utsikt. Där drack vi deras berömda strawberry daiquiri och aa dom var goda men jag kan göra så mycket godare, tycker jag då ;)


Åh idag är de släktkalas för Jonas ;P så jag har bakat tårta nu på morgonen och ska snart ta och sätta ihop alla delar och piffa till den. Kommer nog bli riktigt bra.












Kommentarer
Angie

Jag hade jättekul, men ramlade på vägen till spårvagnen :(((

2012-02-18 @ 15:07:38
URL: http://kidsvensk.devote.se
Carin

Sv: hoppas de inte var allvarligt? :(

2012-02-18 @ 18:49:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0