Top Model Sverige

God morgon God morgon :) Hoppas mina underbara läsare har de bra. Får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen.. Ska bli ändring på de :)


Jaha vad har hänt sen sist? Jag jobbar på som vanligt ;P hihi. Idag ska jag vara på butiken och de är super kul, och idag ska jag vara i köket för fm och laga mat till ca 15 pers sen blir de musik och efter det ett pass i butiken :) Var i butiken i går och sorterade kläder och hängde dom i ordning, bytte även på några skyllddockor jätte kul:) Man kanske ska ta och utbilda sig till säljare ;P skulle nog vara nice..


Åh igår var de ju Top Model Sverige :) Jag älskar verkligen Jonas Hallberg. Men frågan är hur dom tänkte med vissa av tjejer. Jag tyckte att några inte alls skulle gå vidare men men. De är dom som bestämmer :) Fastnade däremot för Ivana så jag håller tummarna för henne.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0