Drömmen slog in!

Hallojsan!! Det är måndag igen. Veckorna går sjukt fort. Hoppas de går jätte fort nu och det kan bli sommar snart :)


Idag har jag jobbat på förmiddagen sen kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte vidare till IKEA för att kolla in de sakerna vi har planerat att införskaffa oss. Vi kommer åka dit imorgon igen då vi har en större bil. Men vi köpte lite smått idag ändå, dels en pälsmatta som jag har suktat efter jätte länge, och de bästa av allt var att det låg en matta kvar där och väntade på oss hiih. Så vi tog den direkt..  Imorgon ska några gubbar ifrån Röda korset komma och hämta lite möbler här hemma, alltid bra att skänka till någon som behöver det mer än jag ;) Ut med de gamla in med de nya!! De är lite kul, för att i söndags så satt jag på morgonen och ville ändra om och köpa in nya möbler och saker. De gick fortare än vad jag trodde :)

FLOKATI Matta, lång lugg, vit Längd: 200 cm Bredd: 140 cm Luggtäthet: 800 g/m² Luggtjocklek: 40 mm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0