Bryggeriet

God morgon god morgon! Måndag igen och ännu en ny vecka är igång :)


Min helg har varit toppen! Fredags jobbade jag några timmar, åkte hem för de gick magsjuka på jobbet och kände lite så bäst att åka hem innan de bryter ut. Lördags tog jag och älsklingen en tripp in till Göteborg, gick på stan lite och åt på Bryggeriet super gott. Jag shoppade lite smink på rean och en vardaglig topp som alltid behövs. Åh igår så städade jag hela huset från golv till tak i alla lådor och hyllor medans babe var ute med polarna ;)


Idag är de jobb igen och då ska jag vara i ”butiken” jätte kul. Själva butiken är stängd idag men bakom kulisserna finns de alltid mycket att göra. Vi ska nog sortera kläder och hänga in/ut kläder från butiken.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0