Lilla Edet

 

Hallojsan!! Hoppas ni har de bra i vinterkylan, de har verkligen blivit kallare nu, hos mig är de -15 just nu.

Har ju helt glömt bort att berätta om lilla Edet och antikladan. Var helt otroligt vad mycket saker de fanns, mycket fint men också de som inte fall mig i smaken. Tur att smaken är delad ;) jag blev helt kär i en byrå och ni kan ju gissa vad de var för färg??..... Japp,,Rosa.. super fin och priset var helt okej, trodde det skulle vara dyrare. Åh de bästa av allt var att min man tyckte den är snygg. Så den ska vi ha till våran lilla dotter :)

Fanns även jätte fina möbler som byråer och stora garderober, synd att vi har fasta i väggen annars skulle jag vilja ha en sådan.. Ni som känner mig vet ju att jag gillar kor, och dessa hittade jag men de fick inte följa med mig hem tyvärr. De var lite för dyra för mig..

 



Kommentarer
Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

2012-12-13 @ 16:46:28
URL: http://iamcarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0