Barnböcker

God Day!! En riktigt härlig lördag har de varit hittills. Vaknade super tidigt imorse men då fick jag tid till allt jag hade tänkt göra i helgen. Babe skulle i väg och jobba kl 8 så jag vaknade strax efter det och kunde inte somna om, så idag har jag hunnit med att tvättat, plockat i barnrummet, tvättstugan, skåp och lådor, gjort huset ännu mer julfint, slagit in julklappar och jag har gjort Julkola som står på kylning nu. Åh jag har fortfarande energi kvar och klockan är inte ens 4 än. Har hela kvällen framför mig och jag kan bara ta de lugnt ;)

 

Medans jag gick igenom barnrummet sorterade jag mina barnböcker som jag hade när jag var liten. Vissa har min mor kvar och vill inte släppa ifrån sig ;) Men många böcker har jag tagit med mig och dessa var mina favoriter som liten och jag tror nog att våran lilla skrutt kan tycka om dessa med.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0