Året som varit

Go kväll!! Här har dagarna gått alldeles för fort, vet inte om de är fredag eller söndag. Men vi vet att det snart är nyår och ett nytt år ligger framför oss med nya upplevelser som väntar. 

Året som gått har varit fullt med händelser och när jag tänker efter har jag nästan bara haft framgångar.

 

Bara några dagar efter nyår så är det min födelsedag, alltid en härlig dag!! Vi hoppar ända till Maj och datumet är 5 maj. Då jag och Jonas förlovade oss. Dagen började med massage 1 timme hos hans vän Linda som var grymt duktig. Vi åkte vidare till den stranden som jag och min familj åkte till när vi var små och hade sommarlov.  Han tog med mig till berget som vi klättrade upp på och satte oss på en plats med lä. Drack lite kaffe och åt choklad där jag märker att han ställde sig på knä och frågar om jag vill förlova mig med honom. Klart jag ville det ♥♥♥

 

Sommaren tillbringar jag som konferensvärdinna på mitt favorit ställe.

 

Augustimånad så åker vi till Malmö och uppvaktar min systerdotter på hennes namngivelse. Vi åker även en tripp till Köpenhamn och besöker lite olika se värdigheter där. Dels Louis Vuitton butiken där Jonas köper en plånbok till mig.

 

September får vi reda på att vi inte längre kommer vara vi två utan vi kommer bli tre i april 2013 och att vi kommer få en liten prinsessa.

 

November beställer vi vagnen till lilltjejen och börjar planera barnrummet.

 

December kommer de jag länge längtat efter. Mitt körkort är äntligen fixat. Klarar på första försöket och har pluggat som bara den och kört i tre månader. Tänk att jag kunde klara det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0