Min nya gris!!

Hej hopp!! Första kvällen på hela veckan som jag känner att jag orkar göra något ;) har varit helt slut resterande. Slutat kl 4 varje dag sen har jag övningskört med Malin och sen har men inte kommit hem förens 8 halv 9 så det har blivit sängen direkt 

 

Idag körde vi inte lika länge. Men jag körde på motorväg för första gången och självklart måste jag köra om två långtradare  :S var lite nervös innan men när jag väl var på motorvägen gick allt super bra, Jätte kul :)

 

Imorgon är de äntligen fredag, men jag jobbar till 4 sen ska jag hem och känna att de är helg och ledigt! Helgen är full med planering, ska åka till Jonas mormor på lördag sen ska vi till IKEA på hemvägen. Söndagen går åt till att möblera om lite här hemma i huset :) Kommer bli riktigt nice tror jag. På onsdag får vi vårt nya bord vi beställde häromdan! så har veckan att göra färdig, kommer absolut inte bli färdig på en dag.

.

Min nya spargris!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0