Guinness


Oh nu har även denna dagen tagit slut.. snart.. En väldig händelserik dag. Den började med en riktigt god hotelfrukost, vidare till Köpenhamn och går mot Guinness World Records Museum. Några nya saker fanns där men väldigt mkt gammalt (minst 10årsen), trodde faktiskt att de skulle uppdateras lite för varje år. men mannen som äter skrot fanns kvar, och sporten. De nya var lite mer läskigt, iallafall en saker som fick mig nästan att gråta ;) när vi kom till djungelrummet och skulle gå över en bro och när jonas går över tänds en lucka och de kryllar av ormar och man höra ur skallran och tungan låter och jag vågade verkligen inte gå över, så jonas fick komma tillbaka och hålla mig i handen, jag blev så himla rädd. Men sen så sa han det att de var bara fejk, men rädd blir man vilket fall som helt, fy de gör jag inte om igen..

Imorgon tar vi nya tag och ser vad vi hittar på innan vi drar till syrran och namngivningen. Nere på hörnet så fanns det en nail salon, tror jag ska ta mig en titt på den, eller gå och shoppa från rean :)
 
 
metallätande mannen som bland annat har ätit 18 cyklar, 15 kundvagnar och 2 sängar!
 
Här är dessa förbaskade ormar :S
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0