Just the two of us

Good morgon good morgon hör fåglar sjunga glatt!!!! Hihi pigg och glad och har hur mycket energi som helst, egentligen skulle jag ut och springa och göra mig av med all energi, fast inte idag. Jag och älsklingen ska ha en mysig dag för oss själva. Eftersom han jobbar i helgen passar vi på idag.

Vi ska snart göra oss klara för att först åka till babes restaurang och äta. Sedan bär de av till KBA och ska in till Telia butiken och skälla lite, de har hänt något konstigt med mitt Spotify konto, hatar när de strular så.. har inte kvar min premium :/ Iallfall sen ska vi in till götet och gå där lite tills ikväll då vi ska äta en romantisk middag på La Gondola och sen blir de bio i kväll och vi ska se den nya American pie reunion, dom är så roliga dessa filmer. Love it
XOXO





Kommentarer
Danni

Gud vilket fint kort Carin!

2012-04-12 @ 19:28:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0