Sunday 23

Hallå!! Jag som tänkte blogga mkt tidigare idag men aa de gick ju som de gick ;)
Vi vaknade båda sov ut idag, jag kanske Jonas ville nog sova mer. Började dagen med kaffe och väntar några timmar med frukost. När jag är ledig så passar jag på, håller sig mättare mycket längre då.
Har precis städat klart huset, skönt att få städa och fräscha upp här hemma, sist jag var här var då vi kom hem från galamiddagen, så orkade inte städa på lördagen, låg kläder, hårspännen, flaskor av olika slag låg lite överallt så nu är allt fint och snyggt igen och alla dammråttor borta :)

Igår lagade älsklingen mat till mig. Han gjorde egna super goda biffar, så de blev hamburgare med bearnaisesås. Sen bäddade vi ner oss i soffan och kollade på Pojken i den randiga pyjamasen och The Last Song. Båda filmerna var sjukt bra, sorgliga båda två men på två helt olika sätt.



Någon som verkligen inte vill vara med på kort ;) ♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0