Shoppingsugen

God morgon god morgon! Pojkvännen har åkt till jobbet och jag kunde inte somna om.
Idag ska jag in till Göteborg och träffa Maggie och lämna tillbaka skorna jag lånad av henne till galamiddagen. Får vi se vad vi hittar på för skoj :) Skulle vilja shoppa lite men får vänta några dar tills lönen kommer ;P Har 50% på H&M + två 50kr rabatt. Kanske dags att använda dom.. 

Igår när jag kom hem från vårdcentralen fick jag värsta kicken och började stor rensa bland kläder, skor och jackor :) Från två garderoben blev till en ;) wow de är bra jobbat ;P sen slängde jag två par skor, slängt lite kläder men också så ska jag ta hem lite kläder till mamma se om hon vill ha något :) super bra kan jag shoppa lite mer kläder :) hehe nee de ska jag inte göra.. men suget finns ju där

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0