Jag är hemma!!!

Hej alla goa bloggläsare :) Nu är jag äntligen hemma efter en vecka på östra sjukhuset. Jag hade ett starkt virus i ryggmärgen som på verkade ryggmärgsvätskan. Så har varit sängliggandes i ca 5 dagar pga av att jag fått antibiotika dropp och de senaste två dagar har jag kunnat gå från sängen och till badrummet. Är inte helt återställt men jag slipper ligga på sjukhus iallafall. Åh tack för det, har verkligen inte varit kul. Fy f**n för sjukhusmaten. Visa dagar kunde jag ens inte äta.. De kändes väldigt mkt som värme mat. Ställde mig på vågen i morse och en härlig syn vare, lite mer än 4 kilo mindre. Härligt :)


Ikväll ska jag bara vara med pojkvännen, han ska laga mat till mig sen ska vi bara mysa i soffan och kolla på film. Han beställde lite filmer för ett tag sen som kom precis i tid.
Så himla skönt att äntligen få krama om min älskling och inatt fick jag äntligen sova med honom, helt underbart att känna hans andetag vid min sida :) ♥ Jonas är de bästa jag har, älskar honom mest av allt ♥





Kommentarer
jonas

nja gumman du e det bästa jag har

2011-10-22 @ 15:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0