Guy or Gay

God morgon god morgon! Medans Maggie är och tränar passar jag på att blogga lite. Vi hade en riktigt bra och rolig kväll igår. Färgade håret, masserade, åt massor med gottigheter och vi kollade på två typiska tjejfilmer :P Den första var Mean Girls 2. Inte världens bästa film kanske, men den är som ettan. Men den andra, Another Gay Movie. Vi läste texten lite väl för fort och tänkte att de var en guy movie men nej de var en gay film. Men shit vad vi skrattade. Har nog aldrig skrattat så mycket till en film som jag gjorde i går. En gott skratt förlänger livet :)

Idag är de Allum som gäller, hann inte med stan i går så hoppas hoppas jag hittar de jag ska där. Sen ska vi kolla på när babe spelar handbollsmatch :)
See yhaa!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0